med bloggen vill jag komma

Ni undrar säkert vad mitt mål med bloggen är ;)
 
Asså jag har inte så stora krav på mig själv jag kör lixom lite soft style bloggar när jag orkar och har tid ;) mitt mål är kanske att lixom blogga för ett par 400-500 läsare pär dag. ;) 
men vi som bloggar förstår hur mycket ansvar det är med att ha en blogg där man vill sattsa på läsare.
jag har också märkt att bloggar man inte på en dag tappar man massor av läsare
villket inte är bra. ;) 
Ett tips från mig är att ha några tidsinställda inlägg på bloggen om man tex. ska hitta på något och man inte har tid eller tillgång till att blogga under dagen;)
 
men det var ett litet inlägg om mitt mål  med bloggen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0