Svar

 
1. Är det stort ansvar med egen häst? Ja, jag tycker att det är ett välldigt stort ansvar med egen ponny/häst.:)
2. Hur mycket kostade Ronja?  Pengar ;)
3. Har du Ronja ensam i ett stall eller finns det fler hästar där? Japp det finns två hästar men med Ronja är dom tre :D
 
 
 
 
1 villket schabrak är ditt favorit? mitt nyaste jag fick i julklapp ett vitt med röd text där det står Mathilda och mitt efternamn. :)
2 villken är din favorit mascara? Det är en från Maybelline, den heter One by One express volum mascara
3 villken parfym gillar du mest? someday av Justin Bieber:)
4 Vad är det högsta du hoppat? 120 cm
5 villket godis är din favorit? vit choklad eller mörk choklad
 
 
 
1 villket är ditt favorit nagellack? ett från OPI silver färgat ;)
2  kan du visa din telefon? :)  Kanske ;)
3 vad är din favorit mat? Hawaii pizza Med mycket annanas
4 vad var 2 av  dina  bästa julklapar :D  en lädersadeljord och mitt vita schabrak ;)
 
Tack för alla frågor Hoppas ni fick svar på det ni ville ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0